Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

14. HR 2016_november

2016. november 20. 19:43 - Havirandi

Paneer étterem és Bűvész Színház (Férj szervezése)

Szervezés:

Sokszor a spontán ötletek válnak igazán be. Mivel mindig keresem a programokat így jutottam el egy étteremhez és egy különleges színházhoz. Mivel szakmai szemmel is nézem az éttermeket, így mindig keresem a különlegeset is. Így találtam rá a Paneer étteremre. A bűvészet meg felbukkant egyszer a szemem előtt, és gyorsan lecsaptam rá :)

Paneer: http://www.paneer.hu/

Bűvész Színház: http://www.buveszszinhaz.hu/

pb190013.JPG

 

 Feleség:

Nos. Férj azt nem titkolta, hogy szeretne valahova beülni enni valamit....és micsoda véletlen, pont néhány nappal korábban magam is felfigyeltem a Paneer nevű étteremre...még gondoltam is, hogy ki kellene próbálnunk. Így a lehetőség adott volt, és nem is bántuk meg. Figyelmes kiszolgálás, tiszta környezet (a mosdót is beleértve), és fenséges étel. Kétféle levest kínáltak, így mind a kettőt kipróbáltuk és a két féle szendvics is elnyerte a tetszésünket.....de árulkodjanak majd a képek inkább....mi jól laktunk! ;)

pb190018.JPG

A fő programról sejtésem sem volt. Be kell vallanom, hogy még akkor sem voltam biztos benne, amikor megérkeztünk a helyszínre, és a kikészített táblán az "AGY" feliratot megláttam....először az jutott eszembe, hogy agykontroll tanfolyamra jöttünk...(de oda majd máskor megyünk:) Aztán a kicsi, de annál hangulatosabb fogadó térben a falra akasztott fényképek és plakátok láttán már tudtam, hogy itt bizony bűvészkedés lesz. A 46 fős terembe még 2 pótszéket is be kellett tenni, olyan nagy volt az érdeklődés. (Be kell vallanom, hogy én még nem is hallottam eddig erről a programról).

A bűvész rögtön az elején megkérdezte, hogy tegeződhetünk-e, így mosollyal, oldott hangulatban indultunk neki az estének. Folyamatosan kommunikált a közönséggel, és a lehető legtöbb embert megmozgatta és felhívta a színpadra, hogy egy-egy műsorszámban részt vegyen. Férj már rögtön az elején bedobott (mit dobott, LÖKÖTT!) a mélyvízbe, de egy cseppet sem bántam meg. 3 boríték közül egybe egy megjelölt érmét tett a bűvész, és szemmel követnem kellett, ahogy keverte. Amolyan itt a piros, hol a piros játéknak indult. A végén ugyan sikerült "kiválasztanom" az érmés borítékot, a másik kettőben azonban jóval nagyobb összeg lapult. Azt persze nem sejthette csodálatos előadó barátunk, hogy én jobban örültem az általa összefirkált 10 Ft-osnak, mert ilyen emléket nem tudtam volna venni magamnak a jóval többet érő papírpénzből...:)

pb190026.JPG

Ami a lényeg: Csodálatosan éreztük magunkat, másfél óra úgy repült el, hogy észre sem vettük. Szívből ajánlom mindenkinek, aki szeretné 90 percre elfelejteni minden gondját! :)

 

Férj:

Az étterem látványban és kínálatban is különleges volt. Mivel itt minden a sajthoz kapcsolódik, így nem árt azt szeretni :) Mi szeretjük! Ugyan kell várni az ételre, de a frisseség és az ízkavalkád kárpótol minket. Én személy szerint a barnasörös sajtlevest és a csípős jalapeno cheeseburgert választottam.
A Bűvész Színház egy kis családias hangulatú hely. Én 1,5 órára kikapcsoltam, és újra gyerek lehettem :) Aki bátor (mi azok voltunk) az a színpadra is felkerülhet. Az előadó nagyon jól mutatott be mindent, és spontán jól kezelt minden személyt a színpadon. Egyszerű és látványos volt az egész. Nem mesélem el, hogy milyen trükkök voltak, ezt személyesen érdemes megtapasztalni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr3511975514

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása