Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

15. HR 2016_december

2016. december 12. 20:05 - Havirandi

Parlament és Goodbye, Carlie (Feleség szervezése)

Szervezés:

Történt, hogy egy piacon sétálva figyelmes lettem egy színdarab hirdetésére, melyet a helyi művelődési házban tartanak...egy boltnak a bejáratára volt celluxozva...gondoltam egyet, és bementem a Vigyázó Sándor Művelődési Házba, ahol megvettem a két jegyet. Jó pár héttel később találtam ki, hogy beleférne az időnkbe még egy program, és mivel Férj még nem járt az Országházban, hát oda is foglaltam jegyet. :)

Parlament:http://latogatokozpont.parlament.hu/

Vigyázó Sándor Művelődési Ház:http://www.vigyazomh.hu/vigyazo-sandor-muvelodesi-haz/

pc100097.JPG

Férj:

Kicsit későn, de nem lekésve eljutottam a Parlamentbe. Mivel ilyen idősen jutottam el ide, így az élmény is kicsit más. Érett fejjel megnézni egy ilyen csodálatos épületet! A sok technikai megoldás, a díszítés és a monumentalitás magával ragadó. Mindenkinek érdemes ide egyszer elmenni! A Parlamentet a metrópótló hajóval(!) hagytuk el a csendes naplementében. Nagyon gyönyörű a Dunáról nézve a város, ahogy pont átbukik a nappalból az éjszakába...

pc100134.JPG

A nap második programja a helyi művelődési házban előadott színházi darab. Goodbye Charlie vígjáték két részben. Nagyon sokat lehetett nevetni, és tényleg kikapcsolta az embert néhány órára.

pc100113.JPG

 

Feleség: 

Teljes titokban tartottam mindent. Mókás volt a metróról a Deák Ferenc téren  leszállni, hiszen a randink pont akkor volt, amikor felújítási munkálatok miatt a Kossuth téren nem állt meg a szerelvény. Így kis tereléssel, kellemes sétával érkeztünk meg a Parlament elé.  Én az interneten foglaltam és vettem a jegyünket, de nem árt előre bejelentkezni, mert gyorsan megtelnek a csoportok. Dicséretes, hogy nagyon sok nyelven indul vezetés! Mi azért maradtunk a magyar nyelvűnél. A hölgy, aki a csoportunkat vezette, rendkívül kedvesen fogadott minket! Rövid tájékoztatás után átmentünk egy kapunk, ahol ellenőrizték, hogy ne legyen nálunk szúró/vágó fegyver, gázspray, stb. Utána kaptunk egy fülhallgatót, hogy végig jól halljuk, amit vezetőnk mesél. A 45 perces séta alatt gyönyörű termeket láthattunk, és sok érdekes információt hallhattunk.

Én javaslom, hogy aki ebben az országban él, és van rá lehetősége, legalább egyszer jöjjön el és nézze meg az Országházat, mert egészen magával ragadó!

pc100128.JPG

Folytatva randevúnkat -kihasználva a Kossuth tér lezárását- hajóval mentünk át a Batthyány térre, ahonnan metróval és busszal közelítettük meg a Vigyázó Sándor Művelődési Házat. Egy nagyon szórakoztató darabot volt szerencsénk megnézni két részletben. A legnagyobb tanulsága az estének, hogy érdemes nyomon követni a helyi művelődési intézmények programjait, mert nem csak a " nagy" színházak tudnak felejthetetlen élményt nyújtani. :)

pc100174.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr7412039905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása