Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

2. HR_2015. November

2016. február 12. 20:24 - Havirandi

Csokoládé Múzeum (Férj szervezése)

Szervezés:

A spontaneitás embere vagyok, így nem szoktam nagyon előre szervezni, de HR megkívánja ezt a dolgot. Sok ötletem volt, de amit jónak gondolok, nem az első szervezésemnél akartam ellőni. Kerestem egy olyan honlapot, ahol dátumra és városra lebontva vannak ajánlók. Ez az utazzitthon.hu program oldala. Itt találtam rá a Csokoládé Múzeumra. Ez nem a hétköznapi értelembe vett múzeum (nem is állami), ez csak körbevezetéssel látogatható, előre foglalt időpontban. Kétféle túra volt a kínálatban, mi ebből a praliné túrán vettünk részt.

 Csokoládé Múzeum oldala: http://www.csokolade-muzeum.hu/

pb210280.JPG

A Feleség:

A 2. HR-t Férj szervezte....illetve nem tudtam, hogy szervezte-e, vagy csak spontán elvisz valahova, mert nem igazán szeret előre tervezni. Ezt hiába tudom, azért csalódott lettem volna, ha nem veszi a fáradtságot, hogy előre kitalálja a programot. 

Délután indultunk el otthonról, tél lévén már sötétben. AZ Örs vezér téren Hévre szálltunk, és családi házas környéken szálltunk le. Fogalmam sem volt arról, hogy mire készül, hova megyünk. Aztán az egyik utcasarkon megpillantottunk egy csodálatos kúriát, majd a másik oldalon lévő kerítésen a táblát, hogy "Csokoládé Múzeum". Bár nagyon megörültem, még mindig nem sejtettem, hogy milyen csodálatos programban lesz részünk. Beérkezve a szobába, letéve a kabátunkat bemutatkozott a hölgy, aki utána végigvezetett minket a múzeumon. Amellett, hogy gyönyörűen berendezett, esztétikusan díszített termekben ismerhettük meg a csokoládé kialakulásának a történetét, sok apró kóstolót is kaptunk, majd mi magunk is készíthettünk egy csokoládéval töltött linzerkosárkát, majd amíg az hűlt, megnéztünk egy filmet a csokoládékészítésről. A program legvégén lehetőség nyílt a múzeum boltjában ínycsiklandozó finomságokat vásárolni az otthoniaknak, vagy emlékbe....Az egész program 2 óra hosszan tartott, de szinte repült az idő, olyan jól éreztem magam. Sok érdekes dolgot hallottam, de nem szeretném lelőni a poént azok előtt, akik kedvet kaptak ahhoz, hogy maguk is elmenjenek. Szívből ajánlom mindenkinek! :)

 

A Férj:

 

Mint azt Feleség írta, nem lőjük le a poénokat, pedig lenne bőven belőle. Én szeretem a csokoládét, de itt meg is ismerkedhettem vele :) Sok olyan dolgot tudtunk meg, amit még csak nem is sejtettünk. Mi HÉV-vel mentünk. A megállótól csak 5 perc sétára van a múzeum. Nem érdemes sokkal előbb menni, mert csak a túra kezdete előtt 5 perccel engednek be. Nekünk szerencsénk volt (20 perccel előbb voltunk ott) és a kertbe beengedtek. Érdemes megnézni! Ami nekem nagyon tetszett, hogy tényleg leköti az embert, és sok információt kap a csokoládékról és annak történetéről.

pb210289.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr628385298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása