Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

1. HRE_2016 január

2016. február 20. 11:14 - Havirandi

Kelet Csillaga Kávé-és Teaház

Feleség:

Egy nagyon kedves barátnőm vitt el engem a Kelet Csillaga teaházba. Amikor beültünk és körbenéztem, rögtön tudtam, hogy ide el kell hoznom Férjet is! A földszinten foglaltunk helyet, és az ott dolgozó fiatal hölgy nagyon készségesen szolgált ki minket. A berendezés, a zene és az odajáró vendégek is mind bizonyíték az autentikus keleti teaház érzésére.

Pár héttel később, január folyamán csábítottam ide Férjet, akivel az emeleten foglaltunk helyet, A teák ismét kifogástalanok voltak.Mivel Férj gyengéje a vízipipa, így azt is feltétlenül ki kellett próbálnia. Az ott dolgozó fiatalember kihozta a pipát két személyre-két szipkával-és tökéletesen előkészítette. Lenyűgöző volt, hogy ott létünk alatt háromszor is kicserélte benne a szenet. Férj oda volt a boldogságtól, ami nekem külön öröm! :) Biztos, hogy máskor is megyünk még oda! :) 

A teaház honlapja: http://www.keletcsillaga.hu/

img_20160129_191541.jpg

Férj:

Mindketten imádjuk a teákat, és szoktunk is teázókba járni. Aki jár teázókba, annak ez tetszeni fog. A berendezés gyönyörű, a felszolgálók egyenruhában, és mindig figyelnek rád.  A hangulata olyan, mintha egy keleti országba csöppentünk volna. Nagyon széles a teaválaszték, és jók a leírások hozzá, így ha nincs konkrét elképzelésünk, akkor sokáig tarthat kiválasztani a megfelelőt. Mivel valóban szeretek vízipipázni, így  azt is kipróbáltam. Látszik, hogy értenek hozzá. Én "kétalma" ízűt kértem, és az íze fenséges volt. Tényleg kiemelkedő e téren is a szolgáltatás, mert egyvalakinek csak az volt a dolga, hogy felügyelje a parázs minőségét (többen is vízipipáztak). Igazi telt füst volt :) Ajándékként kaptunk hibiszkusz teát is, ami nagyon ment a vízipipához. Szóval olyan jó volt, hogy többször is menni fogunk, És mindenkinek ajánlom az emeletet! 

img_20160129_191548.jpg

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr268406018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása