Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

11. HR 2016_augusztus

2016. augusztus 24. 14:26 - Havirandi

Aeropark és Ice Bar (Feleség szervezése)

Szervezés:

A jégbár ötlete már rég a fejemben volt, de mindenképpen nyári, meleg hónapra szerettem volna tenni. Az eredeti terv azért módosult, azaz bővült a reptéri látogatással, mert Férj az elmúlt hetekben többször megemlítette az elsuhanó gépeket bámulva, hogy ki kéne menni már valamikor a repülőtérre....hát, legyen! :)
Mindkét programot az interneten keresztül el tudtam intézni.

Ice Bar: https://www.icebar.hu/

Aeropark: http://aeropark.hu/

Férj:

Hamar kiderült, hogy a repülőtérre megyünk. Ott egy kicsit elfogott a félelem, hogy a teljes program az Aeroparkban lesz (ami amúgy nem rossz hely, ott is el lehet időzni, mert a kiállított repülők egy részébe be lehet menni) és nem megyünk be a repülőtérre. De ott kiderült, hogy a program 3 órás, és első hallásra soknak tűnik, de ha valaki elmegy, rájön, hogy igen rövid ez a 3 óra. Teljes ellenőrzésen esik keresztül a látogató, és ez nem véletlen! A repülőtér teljes területét bejártuk, csak két helyre nem mentünk: a kifutópályára (arra tényleg veszélyes lenne, és a terminál épületébe (oda programon kívül be lehet menni) . Azt gondolom, egyaránt élmény gyereknek és felnőttnek, mert a fel- és leszálló gépektől kb 20-30 méterre lehet nézni (és nem a buszból!), szállhat el felettünk közvetlenül a gép, járhattunk a tűzoltóság épületében (sok érdekes információt is megtudni), és közvetlen a gépek mellet lehetett buszozni, még gurulók között is! És annyi érdekességet meg lehetett tudni, hogy abból egy jó kis útikalauz is kijönne :) Egyszóval aki teheti, menjen el! És ebből van éjszakai túra is, amit mindenképp kipróbálunk!

A jégbár ugyan rövid idejű program, de a nagy mínuszban érdekes létezni! És a felszolgált ital is nagyon finom, illik a hely szelleméhez! Sok érdekes jégszobor található, és a bátrabbak egy egy jégpadra is leülhetnek a jégpohárral a kezükben :)

Feleség:

Nagyon vártam már mindkét programot. Tudtam, hogy a repülőtérrel nem foghatok mellé, hiszen Férj már többször célzott rá, hogy szívesen kilátogatna a repülőtérre. Az álmában sem merült fel, hogy a repülőtér -állítólag szinte egyedülálló módon-szervez időnként körbevezetést, amely 3 órás. A vezetőnk rendkívül nagy tudású, bőbeszédű és szimpatikus úriember volt, aki mellett egyetlen percig sem lehetett unatkozni.

Szigorú ellenőrzést követően léphettünk be a reptér területére, ahol egész közelről nézhettünk végig fel-és leszállást, töltést, és a tűzoltó szekciót....rengeteg új információval lettünk gazdagabbak, és szinte biztos, hogy újra el fogunk menni, mert van még mit megnézni! Nem is szeretnék túl sok mindent elárulni, jó szívvel ajánlom mindenkinek! :)

A jégbár is nagyon jópofa hely, de oda maximum fél órát érdemes tervezni, mert tényleg hideg van. Ugyanakkor a helyszínen felszolgált koktélok nagyon finomak, és az aprócska teremnek csodaszép a kialakítása.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.