Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

22. HR_2017 július

2017. augusztus 09. 23:37 - Havirandi

Hopp on Hopp off buszos városnézés (Férj szervezése)

Szervezés:

Régóta terveztem, hogy egy ilyen városnézésre elmenjünk. Persze ehhez 2 nap kellett, mert 5 túra is volt benne, és ezt 1 napba besűríteni sok lett volna. Nyáron szép a város, így kaptam az alkalmon, és elvittem Feleséget egy ilyen kirándulásra!

Hopp on Hopp off: http://www.citytour.hu/hu

Feleség:

Férj folyamatosan meglep. Mint kiderült, a mostani programot hónapok óta szervezi, tervezi, hiszen szükség volt két egymást követő napra ahhoz, hogy a Hop on Hop off társaság 48 órás jegyét alaposan ki tudjuk használni.

Az első napon a két buszjáratát utaztuk végig a belvárosban. A jegy korlátlan használatra szól, így nyugodtan fel-le lehet szállni az igen sűrű járatokról. A buszon minden ülőhelynél van fejhallgató, melyen keresztül a kiválasztott nyelven hallgathatjuk a magyar fővárosról szóló érdekességeket...Természetesen a sok megálló alatt sem unatkozik az utas, hiszen a szöveges részek között magyar remekműveket hallgathatunk.

A második napon is két dolgot próbáltunk ki. Először a hajójáratot, ami csodálatos képet nyújt Budapestről....nem véletlen, hogy az ide látogatók tátott szájjal ámuldoznak a várostól. Utána a gyalogtúrára mentünk el, ami az Operától indul. Lesétáltunk az Andrássy úton a Deák térig, ott a Szent István Bazilikát nézhettük meg kívülről-belülről, majd lesétálva a Széchenyi István térre, átmentünk a Lánchídon, végül felsétáltunk a Várba. Az idegenvezetőnk angolját tökéletesen megértettük, de szívesen mesélt magyarul is...(az elmúlt 16 évben ez volt az első alkalom, hogy magyarok is részt vettek a programon a csoportjában).

A két nap extrája az volt, hogy pont a vizes vb utolsó napjaira esett, így az egyik estét a Margit-szigeten tölthettük a szurkolói zónában, ahol a tömeggel együtt drukkoltunk a magyar vízilabda csapatnak és az úszóinknak egyaránt. :) Remek két nap volt!

Férj:

Első napon a buszos városnézésekre mentünk el. Eddig észre sem vettem hogy mennyi ilyen busz van a városban. Szerencsénkre mindig sikerül az emelet első üléseibe ülnünk egész nap. Ami nagyon megfogott, hogy 2 méterrel feljebb a város csodái a szemünk elé tárulnak! Az utcákon járva mindig csak szemmagasságba tekint az ember, és nem veszi észre a csodás épületeket! Mivel itt sok idő volt, így nyugodtam mindent meg tudtunk nézni, főleg, hogy több kört is lehet menni.

A második nap első felében a hajós túrára mentünk. Ezzel a túrával is egy olyan szemszögből tudtuk a várost megnézni, ami ritka. Budapest közepe a Dunán van :) Csodás panoráma, távol a város forgatagától.

Zárásként gyalog is megnéztük a várost. Ehhez egy idegenvezetőt kaptunk, aki angolul mutatta be a várost, majd félidőnél átváltott magyarra, mert a várba már csak mi "kapaszkodtunk" fel.

Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a városnézést, mert az ember meglepődik, hogy mi mindent nem látott és tudott Budapestről!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.