Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

9. HR 2016_június

2016. június 20. 16:09 - Havirandi

Fővárosi Nagycirkusz és Hot Jazz Band koncert (Feleség szervezése)

Szervezés:

Ezúttal két programot szerveztem, hogy egy csodálatos vasárnap délutánt tudjunk együtt tölteni az élmények által Férjjel. Elsőként az interneten keresgélve találtam rá a Hot Jazz Band koncertjére, amelyre a jegyeket online vásároltam meg, majd személyesen vettem meg a jegyeket a Fővárosi Nagycirkusz Atlantisz gyermekei című előadására, melyről a különböző médiumok szinte egyhangúan pozitívan nyilatkoztak. Nagyon dicséretes volt, hogy amikor a jegyeket vásároltam, megnézhettem egy monitoron, hogy milyen helyek vannak még szabadon, és a kedves hölgy még javasolt is olyan ülést, ahonnan a legjobban láthatjuk az előadást.

Egyik programot sem bántam meg! ;)

Fővárosi Nagycirkusz: http://www.fnc.hu/

Koncert: http://szabadter.hu/programok

Hot Jazz Band: http://hotjazzband.hu/

 

Férj:

Az első program meglepett, mert nem vagyok nagy cirkuszba járó. Leginkább gyerekkori élményeim vannak, meg amit a TV-ben láttam. Az ülőhelyünk nagyon jó volt, mindent tökéletesen látni lehetett. Sok rövid produkció volt, ami nagyon élvezhetővé teszi a műsort. Volt története, mondanivalója. Ma már a cirkuszi előadások nagyon hasonlítanak egy színházi előadásra. 
A második program régi vágyunk volt: egy-egy jazz koncertre elmenni időként. Most ezt is elkezdtük. :) A koncertre hajóval mentünk. A hajóról nagyon más a város, egy új arcát mutatta meg, főként, hogy odafelé nappali világosságban, hazafelé pedig éjszakai sötétségben mentünk. A koncert nagyon kellemes volt, az együttes megteremtette az 1900-as évek elejének hangulatát. Nagyon jó zenék voltak, átjött az élő zene varázsa, és az énekes érdekes történeteket is mesélt, amiből még tanultam is a jazz világáról. Élmény desszertnek kitűnő volt a víztorony tetejére felmenni a koncert szünetében. 

 

Feleség:

Elsőként a Fővárosi Nagycirkusz Atlantisz gyermekei című előadására mentünk el. A 2 és fél órás előadás lenyűgöző volt. Az előadás soraiban volt helye a gyerekeken kívül még a legidősebbeknek is. Végig lekötötték a figyelmemet, sokszor szinte tátott szájjal bámultuk a nem hétköznapi műsort. Bevallom töredelmesen, volt olyan pillanat, amikor szinte elfelejtettem levegőt venni. A műsorszámok között voltak klasszikusan, mint például kutya- és papagájszám, de volt erőművész, légtáncos és illuzionista is a teljesség igénye nélkül. Az est élvezeti értékét növelte, hogy élőzene kísérte szinte végig a produkciókat.

A műsor végeztével Földalattira pattanva mentünk el a Deák Ferenc térig, ahonnan lesétáltunk a Vigadó térre. Innen indult a hajónk a Margit-szigetre, ahol a Margitszigeti Víztorony Kerengőjében került megrendezésre a Jazzy Tower: Hot Jazz Band koncertje is. Remek volt, hogy a belépő ára a hajós transzferen és a belépőn kívül tartalmazott egy welcome drinket és belépőt a Víztoronyba, ahonnan csodálatos látvány nyílt a budapesti éjszakára. Maga a hangulata az estének a fényekkel és csodás zenékkel teljesen feltöltötte a lelkemet energiával. Nagyon elégedett vagyok az e havi randinkkal. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr118825806

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása