Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

8. HR_2016 május

2016. május 31. 09:19 - Havirandi

Minigolf Budakeszin és Ezer Lámpás Éjszakája (Férj szervezése)

Szervezés:

Itt a jó idő, és gondoltam valami kinti program lenne ideális. Sokszor mentem már el minigolf pálya mellett, így mindig is ki szerettem volna próbálni. Utána néztem, hogy hova érdemes menni, és így találtam a Budakeszin lévő pályára. A képek alapján meggyőző volt, és van napi díj, így nyugodtan lehet játszani. A nap zárásaként azt terveztem, hogy világító lufikat engedünk a magasba az Ezer Lámpás Éjszakája rendezvényen.

Minigolf: http://etterem.uw.hu/

Ezer Lámpás Éjszakája: http://ezerlampasejszakaja.hu/

 p5290037.JPG

A Feleség:

Izgatottan vártam az újabb HR-t, s meglepve tapasztaltam, hogy Férj ezúttal a megszokott spontaneitásához képest jóval előre tervezett. 

Tömegközlekedéssel mentünk el a Széll Kálmán térig, ahol a 22A buszra szállva jutottunk el Budapest határáig. Onnan egy rövidebb gyaloglás után jutottunk el a minigolf pályára. Tényleg meglepődtem, ugyanakkor örültem is, mivel még sosem próbáltam ezt a játékot/sportot. A vendéglátó nagyon kedvesen és segítőkészen fogadott minket, elmondta a szabályokat, megkaptuk a labdát és az ütőt, és már mehettünk is. :)

A 18 különböző erősségű pályának nagy lelkesedéssel estem neki. Voltak egyszerűbbek, meg lehetetlennek tűnők is. Összesen 6 alkalommal mentünk végig és legalább egyszer mindegyik pályát sikerült teljesíteni vagy Férjnek, vagy nekem. Büszke lehetek az első körre, amit megnyertem, utána viszont Férj belelendült, és "már csak" a szórakozás jutott. :D

Mivel 11 körül érkeztünk, és 4 utána indultunk tovább, belefért a napba a helyszínen egy ebéd is, ami ár-érték arányban kitűnő volt. Férj egy babgulyást evett,amihez járt a friss kenyér, és az Erős Pista, én pedig magos bundás csirkefalatokat kértem görög salátával. Az ételek kitűnőek és laktatóak voltak. Elégedetten távoztunk, de elképzelhetőnek tartom, hogy még visszamegyünk. :)

A következő program a Városligetben tartott Ezer Lámpás Éjszakája volt.  Mivel a program május utolsó vasárnapjára esett, így nem meglepő módon rengetek program, esemény és koncert várta a látogatókat. Az igazi tömeg a 9:50-re tervezett világító lufik felengedésére érkezett meg a Felvonulási térre. Csodálatos látvány volt a több ezer világító lufi elengedése. 

Erre a napra biztosan emlékezni fogok. :)

 p5290053.JPG

A Férj:

Volt némi félelmem, hogy a Feleségnek ez mennyire fog tetszeni, de ez alaptalan volt. A hely csodálatos, könnyen megközelíthető. 18 pálya, és nem csak "teljesíthetetlen" pályák vannak. 1 kör után az ember könnyen belejön. Szépen van kiépítve az egész, sok paddal, és a pályák között füvesített rész. A házigazda nagyon kedves volt, mindenben segített, és mindent elmagyarázott. Ott is ebédeltünk, és a konyhára nem lehet panasz :) Az Ezer Lámpás Éjszakájára csak estére mentünk, a lufik magasba engedésére. Nagyon látványos volt. A lufikban egy-egy égőt helyeztek el, amik folyamatosan világítottak, és egy bizonyos magasságban még színesen is világított. 

 

p5290055.JPGp5290081.JPG

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr698762068

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása