Havi randi

Egy házaspár randevúi hónapról-hónapra

7. HR_2016 április

2016. április 21. 21:24 - Havirandi

Sárkányok éjszakái a Budapesti Állat- és Növénykertben (Feleség szervezése)

Szervezés:

Az aktuális HR-t nem sikerült hétvégi napra szerveznünk, így valamilyen megmagyarázhatatlan okból kifolyólag (amúgy nem ajánlom) egy hétfői nap mellett döntöttem. Nos, nem volt egyszerű a dolgom, mivel hétfőnként a legtöbb múzeum zárva van, dolgozó ember lévén sok programra nem is értünk volna oda....már épp izgulni kezdtem, hogy nem találok megfelelő programot, amikor megláttam a Fővárosi Állat-és Növénykert plakátját, melyen kínai fényvarázsra invitálják az érdeklődőket este 19-22 h között. Igen, ez az! :) Mivel a nyitásig bő másfél óra állt rendelkezésünkre, megterveztem, hogy előtte vacsorázzunk meg egy általunk jól ismert kínai gyorsbüfében a Thököly úton, és onnan menjünk a Sárkányok éjszakáira. Az már csak hab a torán, hogy a kedvenc fagyizónk útba esett.  :)

Sárkányok éjszakái: http://www.zoobudapest.com

Fagyizó: https://www.facebook.com

 p4180124.JPG

A Férj:

Állatkert, éjszaka... Ez számomra igazi csemege! A 3 óra bőven elég arra, hogy kétszer is körbe lehessen menni. Ez megadja azt a bájt, hogy először világosban lehet megnézni, majd utána sötétben, ami nagyon látványos. Látszik, hogy sok-sok munka van benne és hozzáértés. Azt gondoltam, hogy nem sok lámpás lesz, de pozitívan csalódtam. Érdemes jól körülnézni! Nekem a tigrisek. és a kígyó tetszett, de igazi klasszikus a több méteres sárkány :) Romantikus sétának igen különleges, és a látvány örök emlék marad. A hangulatot fokozta az igazi oroszlánok időnként felhangzó ordítása...

p4180172.JPG

 

A Feleség:

Igazság szerint nagyon vártam az újabb randevúnkat, és egyre több ismerősnek mesélek róla....jó érzéssel tölt el és büszke is vagyok magunkra. 

Ami a mostani programot illeti, nem könnyen találtam rá, mégis olyan érzésem volt, hogy ezzel nem foghatok mellé....ezúttal meglepő módon nem is izgultam miatta. :) 

Bár a kínai gyorsbüfében elfogyasztott vacsora csak később jutott eszembe, jó felvezetője volt a kínai lampionkiállításnak. A magam részéről mindenkinek szívből ajánlom a programot, mert a maga módján lenyűgöző látványt nyújtott a sötét állatkerti éjszakában a meseszerűen tündöklő és világító állatok, növények és egyéb tárgyak látványa. Igényesen készítették el az említett alkotásokat, és az egy-egy helyen felcsendülő autentikus zene csak még varázslatosabbá tette a sétát. Fontos tudnivaló azok számára, akik valami emléket szeretnének maguknak, hogy az állatkerti ajándékbolt végig nyitva volt , a kert egyik mosdója is a rendelkezésünkre állt, de ha valaki egy jó kürtős kalácsra vágyna, az sem megy éhesen haza. :)

Ja,ki ne maradjon, hogy azt a kis fagyizót, ami a Thököly út és a Stefánia út sarkán az étterem mellett található, mindenki próbálja ki, ha arra jár! Senkit ne tévesszen meg a kedvező ár! Ez nem átverés! Az adag hatalmas, még a "kis" gombóccal is küzdeni kell, és kivétel nélkül mindegyik mennyei! (Több diabetikus fagylaltjuk is van) Biztosan mondom, mert a világ másik végéről is oda járunk fagyizni. :) <3

Kimondottan jó érzésekkel jöttem haza, a különleges este egészen feltöltötte a lelkemet is.  :)

p4180169.JPG

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://havirandi.blog.hu/api/trackback/id/tr488643504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása